Vi använder kakor (cookies) för att göra din upplevelse av vår webbplats så bra som möjligt. Om du väljer att godkänna eller att surfa vidare på vår webbplats innebär det att du samtycker till att vi använder kakor. Mer information om kakor

Inspirationsföreläsare Teo Härén om kreativitet, under informations- och matchmakingmöte Tuffo 20160616. Plats: Konferens 7a, Stockholm. Foto: SGI

Målgruppsundersökning om SGI:s kommunikation

25 februari 2020, 10:25

Under vecka 10 - 12 genomför Statens geotekniska institut (SGI), en målgruppsundersökning hos Sveriges kommuner.

Målgruppsundersökningen riktar sig till personer som arbetar inom områden som berör SGI:s verksamhet. Syftet är att identifiera och utvärdera förbättringsmöjligheter för vår kommunikation.

SGI har anlitat företaget Origo Group för att genomföra undersökningen. Företaget har lång erfarenhet av undersökningar för statliga myndigheter. Personer ur målgruppen kommer att bli uppringda av en representant från Origo Group.

Exempel på frågeställningar är:
När tog du senast del av information från SGI?
Har ni agerat utifrån informationen?
Vad skulle få dig att använda SGI:s information i ditt arbete?

Målgruppsundersökningen kommer att vara ett värdefullt verktyg i SGI:s kommunikationsarbete.

Senast uppdaterad/granskad: 2020-02-25
Hjälpte informationen dig?